ESCOLA

JOAN MARAGALL

CURS 25/26:

Inici del curs el 8 de setembre.

El Servei d’Acollida Matí i el Servei de Menjador, s’inicien el 1r dia de curs i finalitzen lúltim dia de curs.

Les Activitats Extraescolars comencen 5 l’octubre i finalitzen la darrera setmana de maig.

Al setembre i durants tot el curs s’ofereix Servei de Ludoexpres i Ludotarda, sempre hi quan hi hagi un mínim d’inscrits.

Durant el mes de juny s’ofereix la Ludotarda de juny, per les trades de jornada intensiva.

 

Encara resten obertes les inscripcions pel Casalot del 31 d’agost al 4 de setembre; pregunta a: laplecjoanmaragall@gmail.com

HOLA, QUÈ NECESSITES?

SERVEI DE MENJADOR CURS 25/26

És molt important llegir el projecte i normativa de les inscipcions del Servei de Menjador i del Servei d’Acollida Matí i Tarda,  així podrem evitar futurs malentesos, objectius, horaris, preus fixes i esporàdics, famílies que heu sol·licitat beca,  normativa de pagament, preus prorratejats… :

Cap infant podrà utilitzar el servei si no està al corrent de pagament de cursos anteriors, si no, NO ES PODRÀ FER ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR FINS QUE EL DEUTE NO HAGI ESTAT CANCEL·LAT.

No podrà fer ús del Servei de Menjador cap infant que no hagi emplenat el formulari, tant si sou famílies que heu sol·licitat beca, com si no l’heu sol·licitat.

SERVEI D’ACOLLIDA MATÍ I TARDA CURS 26/27

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 26/27

Inscripcions on-line del 31 d’agost al 30 de setembre

És molt important llegir el projecte i normativa de les inscipcions de les Activitats Extraescolars, així podrem evitar futurs malentesos, objectius, horaris, preus,  normativa de pagament… :

SERVEI D’ACOLLIDA MATÍ I TARDA

SERVEI DE MENJADOR

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

estem a la teva disposició

Si tens algun dubte o vols comentar-nos alguna cosa estem a la teva disposició.
Envia’ns els teus comentaris i et respondrem al més aviat possible.
T’escoltem …

Parlem?

5 + 8 =

En compliment de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, us informem que les vostres dades personals seran tractades amb la màxima confidencialitat i utilitzades únicament per a les finalitats indicades. Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant una sol·licitud escrita a info@laplec.cat o a la nostra adreça postal. Per a més informació, consulteu la nostra Política de Privacitat.

Verified by MonsterInsights